![]() |
no sta parlar de bae de foraiooo!!! omai e se diventae un incubo,e a roda anca e transene! cmq non dobbiamo perdere di vista il nostro obbiettivo: dimostrare che il nostro sport c'e', esiste e ci siamo anche noi piloti, se questa manifestazione impressionera' positivamente i nostri politici potremmo improntare un serio discorso sulla realizzazione di una pista. forse resteranno parole,forse non concluderemo niente ma almeno potremmo dire di averci provato..... chissa' magari tra dieci anni diremo ai nostri figli: se grasie al 31 ottobre del 2010 che deso ghemo sto popo' de pista, e mi ghe iero insieme a na marea de sente!!! :smt133
|
Quote:
:smt136 |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
maaaaaa........................ sta conta???!!!!
|
Quote:
|
e ora scumissio mi
anmbarabaccicocco tre civette sul como che facevano l'amore con la figlia del dottore il dottore si ammalo ambarabaccicicoco ! hahahahha |
ragassi che voèo stamattina....!!! son tuto incalcà!!
ma me son divertìo massa al distaccamento de padernèo cò l'assistensa del team MONOCILINDRO! Che bèo!! no vedo l'ora che vegna domenèga trenta'un!! |
ciò quando ve cateo par butar so bae?
mi lavore al sabo, al massimo posse far un salto domenega bonora |
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
BELUMAT vegneo so? dai che fen un fià de cagnara e bagarre come sta istà su a Mel!!! BARICENTRI??? Albertino, Sminkio, Simon, Ceolo & company dove seo finii? dai su, che piu xente ghe xe piu me vien l'ispirasion de sigar pal microfono!!!!!!! approposito, no go capio, ghe xeo o no un bell'impianto par sparar cagae a 10000W????? :smt136 |
No Matrix par sparar e cagae ghe xe un bell'impianto se 2000lt de cabernet franc. :sbav:
Albertiuna e Sminkio i xe a Barceona a ciapar fredo. :mitra::mitra: |
sio can barcellona?!?!?!?
torno su anca mi eora!!!!!!!! |
io e linda ci siamo ci iscriviamo domenica in piu viene un bimbo e altri 3 con le repl blata
|
l'impianto ghe se'!!! ma par i wat bisogna domandar al "tenico audio" crhilio!! se lu che sa ste robe. se sonta anca 3 da alessandria dunque semo a 31 e dopo ghe se i putei del gruppo minimotoamanetta che i sara' naltra 1oesina!!!!!! zio bel che gran feston ghe vien fora!!
|
sono anche io da treviso ma per piacere parliamo in italiano che anche se ho quasi 40 anni il dialetto non lo capisco manco io!!:lol1:
|
Quote:
|
io e minchio niente esibizione,PURTROPPO,anche se non possiamo lamentarci visto che ci aspetta un week end a barcellona!!!!speriamo ne esca una bellissima giornata e che ci sia tanta gente!!!!!
|
Quote:
|
| Tutti gli orari sono GMT +2. Attualmente sono le 11: 19. |